Klantenservice

We staan voor je klaar om te helpen en te adviseren.

Contactinformatie

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op voor hulp!

Whatsapp 06-43127402

BEZORGEN

Op deze pagina vind je de informatie en meest gestelde vragen die betrekking hebben op Bezorgen. Mocht je er onverhoopt niet uit komen? Geen probleem, we helpen je graag verder. Neem contact met op ons via onze contactpagina.

BEZORGEN

Wij vragen € 7,95 voor de verzendbijdrage. Dit geldt alleen voor bestellingen die via onze webshop zijn geplaatst.

Wij versturen onze pakketjes zowel met DHL als PostNL. Het komt ook voor dat het via dropshipping wordt verstuurd. Dit houdt in dat jouw bestelling door onze leverancier direct naar jou wordt doorgestuurd. Dit kan betekenen dat er een andere bezorgdienst aan uw deur zal staan.

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om pakketten naar een afleverpunt te laten bezorgen. Wel kan je het pakket bij ons komen ophalen in één van onze vier vestigingen in Nederland.

Zeker! Je bent van harte welkom bij één van onze vier vestigingen in Nijmegen, Wageningen, Utrecht en Groningen. Scheelt weer verzendkosten én het is goed voor het milieu ?. Weet jij niet waar wij precies gevestigd zijn? Klik hier om de adresgegevens te bekijken.

De geschatte levertijd van een product staat op productpagina. Wil je het gepersonaliseerd hebben, bijvoorbeeld met een borduring? Dan streven wij ernaar om het binnen maximaal 5 werkdagen naar jou toe te sturen. Wil je het voor een bepaalde datum hebben, of moet er iets met spoed geregeld worden? Bel ons even! Dan kijken we wat we voor jou kunnen betekenen.

Zodra het pakketje naar jou onderweg is, ontvang je van ons de factuur van de order. Vervolgens kan je van de vervoerder een mail verwachten met een track & trace-code, waarmee je het pakketje kan volgen. Indien de order via dropshipping wordt geleverd is het mogelijk dat je geen track & trace-code ontvangt.  Mocht je de order niet binnen twee dagen binnen krijgen na ontvangst van de factuur neem dan contact op met onze klantenservice. Die zullen dan nagaan waar de order is.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Bel of mail ons even, dan lossen wij het voor je op. Vermeld hierbij altijd het ordernummer zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Je kan natuurlijk ook contact met ons opnemen via ons contactformulier. Klik hier voor al onze contactgegevens.