Service

We staan voor je klaar om te helpen en te adviseren.

Contactinformatie

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op voor hulp!

Whatsapp 06-43127402

KLEDING MANAGEMENT SYSTEEM (KMS)

Op deze pagina vind je de informatie en meest gestelde vragen die betrekking hebben op een kleding management systeem (KMS). Mocht je er onverhoopt niet uit komen? Geen probleem, we helpen je graag verder. Neem contact met op ons via onze contactpagina.

KLEDING MANAGEMENT SYSTEEM

Wil je als bedrijf de organisatie rondom bedrijfskleding en aanverwante artikelen voor het personeel volledig uit handen geven? Dat kan! Voor een efficiënte verwerking van bestellingen kunt u kosteloos gebruik maken van ons online Kleding Management Systeem (KMS). Dit systeem kan volledig ingevuld worden naar de specifieke wensen van het bedrijf.

Wij bieden een online systeem aan waarmee het proces rondom de inkoop en de verstrekking van bedrijfskleding en de inkoop en de uitgifte van de persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) en andere persoonsgebonden uitrusting aangestuurd.

Het KMS is ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor onze klanten te vergemakkelijken. In het KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers binnen uw organisatie in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kan werkkleding en schoeisel gemakkelijk en snel besteld worden. Het online bestelsysteem is gekoppeld aan onze interne administratie waardoor een bestelling direct bij ons binnenkomt. Op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld.

Per filiaal/afdeling kunnen één of meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Ook kunnen er hoofdinkopers worden aangemaakt. Een filiaalinkoper heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdinkoper heeft inzicht in alle filialen. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf (thuis) kunnen inloggen en aan de hand van een persoonlijke budget een bestelling plaatsen.

Het KMS wordt volledig naar de wensen van jouw organisatie ingericht. Het systeem registreert onder andere het volgende:

  • maatgegevens
  • afleveradressen
  • orderhistorie (de bestelhistorie kan per jaar, per filiaal of per medewerker worden getoond)
  • budget per medewerker
  • datum waarop goederen zijn besteld
  • overgebleven budget