Klantenservice

We staan voor je klaar om te helpen en te adviseren.

Contactinformatie

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op voor hulp!

BESTELLEN & RETOURNEREN

Op deze pagina vind je de informatie en meest gestelde vragen die betrekking hebben op Bestellen en Retourneren. Mocht je er onverhoopt niet uit komen? Geen probleem, we helpen je graag verder. Neem contact met op ons via onze contactpagina.

BESTELLEN

Stap 1: kies het product waarnaar jij op zoek bent.

Stap 2: wil je het product personaliseren, bijvoorbeeld door er een logo op te laten borduren? Dan kan je dat bij deze stap doen. Wil je jouw product niet personaliseren? Dan kan je stap 2 overslaan en direct door naar stap 3.

Stap 3: plaats jouw bestelling.

Stap 4: binnen maximaal 3 dagen – maar in de meeste gevallen eerder – kan je in jouw mailbox een proefdruk van ons verwachten. Controleer deze zorgvuldig en laat ons weten of alles klopt.

Stap 5: ben je akkoord gegaan met onze proefdruk? Mooi, dan gaan we met jouw order aan de slag!

Stap 6: yes! Jouw order is klaar en komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van jouw bestelling? Geen probleem. Neem gerust even contact met ons op; wij helpen jou graag verder. Klik hier voor onze contactpagina.

Oei! Dat ligt eraan hoe ver wij al zijn met jouw bestelling. Bel ons gelijk even als je de fout ontdekt, dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Ons nummer is 088-0236100.

Wil je om een bepaalde reden jouw bestelling annuleren? Neem dan direct telefonisch contact met ons op, zodat wij kunnen kijken of dat nog mogelijk is. Ons nummer is 088-0236100.

RETOURNEREN

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met jouw product. Mocht het toch niet helemaal zijn zoals je had gehoopt, dan heb je 14 dagen de tijd om het naar ons terug te sturen. Producten kunnen worden geretourneerd onder de volgende voorwaarden:

  • De producten zijn niet gepersonaliseerd door middel van bedrukken, borduren of beplakken.
  • De producten zijn voorzien van alle aangehechte kaartjes en verpakt in de originele verpakking en/of doos.
  • De artikelen zijn niet gebruikt of gedragen. Passen mag natuurlijk wel, op dezelfde manier als je dat in een fysieke winkel zou mogen verwachten.
  • Je kan jouw pakketje – op eigen kosten – naar ons retourneren.
    Heb je een bestelling gedaan die uit meerdere artikelen bestaat en retourneer je de volledige bestelling? Dan vergoeden wij de verzendkosten die je eerder al betaald hebt. Retourneer je maar een deel van jouw bestelling? Dan krijg je de eerdere verzendkosten van jouw bestelorder niet terug.

Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in en voeg het toe aan het pakket. Heb je geen retourformulier ontvangen? Download deze dan hier.

Het pakketje mag naar:
DressMe Clothing
T.a.v. afdeling retouren
Roggeweg 24-B
6534 AJ Nijmegen

Woon je in de buurt? Dan mag je het ook even afgeven bij één van onze vier vestigingen. Scheelt weer onkosten én het is beter voor het milieu. Voor de adresgegevens van onze vestigingen klik hier.

Het bedrag betalen wij binnen maximaal 10 werkdagen terug via dezelfde betaalmethode als waarmee jij op onze webshop hebt betaald.

Ja zeker, producten die niet gepersonaliseerd zijn kunnen geruild worden. Stuur het product zorgvuldig verpakt naar ons terug – indien aanwezig met aangehechte labels – en bestel het gewenste artikel opnieuw op onze webshop. De kosten voor het retourneren nemen wij voor onze rekening.

Is jouw product wel gepersonaliseerd? Helaas is het dan niet mogelijk om het artikel te ruilen. Klopt er naar jouw idee iets niet aan het product, zoals bijvoorbeeld de maatvoering? Neem dan ook even contact met ons op, dan kijken we even wat we voor jou kunnen betekenen (zie ook onze garantie pagina).