Klantenservice

We staan voor je klaar om te helpen en te adviseren.

Contactinformatie

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op voor hulp!

Whatsapp 06-43127402

BETALEN

Op deze pagina vind je de informatie en meest gestelde vragen die betrekking hebben op Betalen. Mocht je er onverhoopt niet uit komen? Geen probleem, we helpen je graag verder. Neem contact met op ons via onze contactpagina.

BETALEN

Wij bieden op onze webshop verschillende manieren aan waarop je kan betalen. Kijk hieronder even welke jij het prettigst vindt.

IDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
Je voert veilig jouw creditcardgegevens in via onze beveiligde SSL-procedure en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Het te betalen bedrag wordt gereserveerd op jouw creditcard zodra jij besteld hebt.

Bancontact / Mistercash
Eenvoudig en veilig betalen met Bancontact / Mistercash wanneer jij jouw pakket wilt laten verzenden naar België. Bij een geslaagde betaling kunnen wij direct overgaan tot het verzenden van jouw bestelling.

PayPal
Je kan bij ons ook elektronisch via PayPal betalen, met jouw eigen e-mailadres en wachtwoord. Wij rekenen geen extra kosten voor PayPal.

Overmaken / Overboeking
Als je ervoor kiest om het geldbedrag zelf over te maken naar onze rekening, ontvang je een automatisch gegenereerd bericht. In dit bericht staat onder andere ons bankrekeningnummer. Na ontvangst van jouw betaling gaan we direct met jouw order aan de slag.

Achteraf betalen via Klarna
Via Klarna kan je bij ons ook achteraf betalen, zodat je het product eerst even kan bekijken en/of passen. Klarna draagt zorg voor het volledige facturatieproces. Klarna test de kredietwaardigheid en zorgt ervoor dat je een

Mollie verwerkt de betalingen van onze webshop. Je kunt Mollie zien als een tussenpersoon; zij zorgen ervoor dat jouw geld veilig van de bank naar de webshop gaat. Omdat zij het betalingsproces uit handen nemen voor onze webshop, zie je Mollie of Stg Mollie Payments op het bankafschrift staan.

Heb je een bestelling geplaatst via de mail, telefoon of een bezoek? Dan zijn er drie betaalmogelijkheden:

Pinnen bij afhalen
Heel veel duidelijker kunnen wij het niet maken: je betaalt per pin als jij jouw bestelling bij ons komt afhalen. 🙂

Vooraf overboeking
Als je kiest voor deze betaalmethode, maak je het orderbedrag eerst over op ons rekeningnummer. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaan wij direct met jouw bestelling aan de slag. De betalingsgegevens staan vermeld in de orderbevestiging, die je per e-mail ontvangt na het plaatsen van de bestelling.

Op factuur
In overleg is het ook mogelijk om te betalen na ontvangst van jouw bestelling. Dit kan door middel van overschrijving. De betalingstermijn is 14 dagen. Voor levering op factuur worden geen extra kosten berekend.